Пропозиції

Ми завжди відкриті для ваших конструктивних ідей та пропозицій, які можуть покращити якість наших послуг та зробити поїздки більш зручними та безпечними.

Ваші ідеї можуть стати реальністю! Наша мета — покращувати роботу комунального транспорту таким чином, щоб він відповідав потребам пасажирів. Висловлюйте свої конструктивні думки, долучайтеся до обговорень, і разом ми зробимо наш транспорт кращим.До співпраці запрошуємо організації, спілки та небайдужих містян.

Як це буде працювати?

Спеціалістами, щоквартально будуть опрацьовуватись пропозиції щодо покращення роботи комунального підприємства “Чернівецьке тролейбусне управління”. Перевага надається пропозиціям з соціальним та фінансово-економічним обгрунтуванням. Кращі пропозиції та їх автори будуть публічно оголошені, а реалізація рішень відбуватиметься за авторського нагляду.

Ось як ви можете долучитися:
  • Використовуйте наш веб-сайт для надсилання своїх ідей та пропозицій.
  • В полі коментар вкажіть своє ПІБ, контактний номер телефону. Опишіть свою пропозицію та обгрунтуйте її.

Дякуємо за вашу активну участь та зацікавленість у вдосконаленні роботи КП “ЧТУ”!

54 коментар до “Пропозиції”
  1. Щоб всі тролейбуси (особливо 5 ) вмикали навігатори, щоб можна було їх відслідковувати

  2. Доброго дня. Ідея з еквитком хороша, однак як завжди реалізація ……. Часто при розрахунку за проїзд, вже будучи вдома знімає повторно кошти. Вирішіть проблеми з програмним забезпеченням.

  3. Навчити водіїв водінню адекватному. Щоб не перегазовували,не перегальмовували. Бо люди від такої їзди літають по салону.

  4. Добрий день! Люи,які працюють на вул.Миколаївська , дуже хотіли би , щоб автобус №29 по маршруту Маршала Рибалки-Аеропорт, був на зупинці Кварц не пізніше 7:45 – 7:50. Справа в тому , що люди працюють з 8:00. І , завдяки існуючому графіку маршрутки №29 , дістатися на роботу без запізнення неможливо. Дякуємо за розуміння!

  5. Постійні проблеми з оплатою карткою. Не проходить оплата, не проходить підтвердження. Дізнайтесь, будь ласка, як це працює в інших містах, бо і я, і моя немолода тітка вже стикались з тим, що неможливо оплатити, і неясно, що робити. А в мережі був показаний випадок, коли контролер бабусю 80+ хотіла викинути з транспорту, а ця бабуся не змогла оплатити, хоча мала гроші.

  6. Добрий день, хочу зауважити те, що маршрут 23, вже не має не притримується графіку зазначеного на сайті. Це дуже незручно, тому що заважає при плануванні, бо не знати коли він буде, і це спричиняє спізнення на роботу, в школу.

  7. Об’єднайте ,будь ласка, послугами комунального транспорта два “спальних” района, Південно-Кільцева та “Гравітон” через “Кварц”.
    Приватний перевізник надає послугу неякісно.

  8. Головатий Олександр Вікторович. моб. 0997296672. За допомогою джпс додатка зробити одинаковий інтервал руху між тролейбусами та маршрутками. Наприклад на одному маршруті курсує 8 тролейбусів та 2 маршрутки. Час подолання цього маршруту в одну сторону 100 хв. Одже інтервал між ними має бути 10 хв. Завдяки цьому не буде так, що їде наприклад тролейбус №3, а через 2 хв. маршрутка №1., а потім 30хв. чекати.

  9. Цього тижня, а саме з 19 по 23 листопада, кожного ранку, приблизно о 7:30 на 3 маршруті їхав старий тролейбус “Skoda”, і кожного ранку він був забитий, хоча він проїхав лише 2-3 зупинки від кінцевої, будь ласка змініть розклад так, щоб зранку їхали тролейбуси в яких поміститься чим більше людей, бо їхати як риба в банці не дуже комфортно

  10. Дякую Чту за екскурсію 18 вересня, хочу підняти тему про ЛАЗ-52522, нам повідали що вони робочі, але вже не будуть приймати пасажирів…
    Просю Чту розглянути питання щоб залишити один ЛАЗ-52522 як музейний, як 208 томущо в інших містах: Миколаїв,Біла церква,Лисичканськ,Львів, вони не експлуатуються та можливо їх теж спишуть, сподіваюсь що керівники звернуть увагу на мій коментар, буду щиро вдячний якщо ви це зробите❤️

  11. Варто було б відновити компостери, аби люди могли компостувати білети. Відповідно, якщо незампостовано білет, то він недійсний. Чому не використовуються колії. Є станція північна є станція південна, чому не сполучити, аби наприклад до аеропорту легко дістатись. Та й взагалі колії мало використовуються всередині міста. А варто було б

    1. Потрібно по автобусному маршруту № 4 пустити вже комунальний транспорт /Садова – Цецино/,
      чому таке ділення пасажирів? По маршруту № 6 ходить 3 автобуси, в яких пенсіонери валідують картки. В автобусі № 4, яких ходить лише 2 автобуси /по пільговому можуть сісти тільки 6 пенсіонерів /і це тільки на кінцевій зупинці/. А решта? На слідуючих зупинках по пільговому сісти взагалі сісти не реально. Прошу дати відповідь коли плануєте запустити комунальний транспорт по маршруту автобуса № 4.

    2. Евген, а до лікарні вранці ви будете їх всіх відвозити на особистому транспорті?
      Пенсіонери мають такі самі права як і молоді люди

  12. Зробіть валідатори з купюроприймачами бо не завжди є можливість розрахуватися карткою тим більш пенсіонерам які відвідують наше місто з інших областей

  13. і скажіть своїм псам щоб не штрафували ранкових сплячих школярів які просто інколи забувають валідуватися і пенсіонерів яким взагалі це тяжко робити через вік….

  14. Цікавить маршрут 24. Інформація щодо розкладу взагалі не співпадає із виставленим на сайті маршруту. Вказано, що рейси здійснюються з м-ну Ленківці до вул. Сторожинецької, але ранковий рейс на 9год10хв їде (з відносно недавнього часу) не до Сторожинецької, а на Калинівський базар. Автобуси завжди брудні. Один із шоферів (Іван) постійно курить, на зауваження огризається, хамить людям, про пенсіонерів говорить, що сміття перевозить. В суботу автобус здійснює всього кілька рейсів, а в неділю рейсів немає зовсім, ніби в м-ні Ленківці людям автобус потрібен лише у будні дні, та і те лише до 19год50хв. До керівництва маршруту звернутись дуже проблематично. Рейси часто пропускаються, автобуси ламаються, а замінити немає чим. Трапляється, що пропускаються по кілька рейсів підряд, а, зважаючи на те, що між рейсами 40 хв, набігає багато часу. Людям немає чим добратись. Альтернативних рейсів немає. Прошу звернути увагу на цей маршрут! Дякую.

  15. перше – на мою думку у Вас величезні витрати на “0-ві рейси” (питання з мережею по Виниченка та зд переїздом).. тупо купа тролейбусів туди сюди в обід чи перезмінку по Руськії їдуть “порожняком” можливо перезмінки робити на кінцевих?.. питання мережі по Виниченка якось має бути вирішене.
    а друге – коли закінчится війна і нормально запрацює зал вокзал і аєропорт стане функціонувати як треба – то можнаж зробити маршрут від вокзалу (або дріждзаводу) – через Сагайдачного – по Руській – Винниченка – аеропорт” (ну че при усові конт мережі по Винниченка) – і при норм логістике туристів).. хоча і в такому випадку там новобобудови на Кармелюка зєднають людей з центром

  16. ше таке одне зауваження яке спостерігав від людей похилого віку… стосуєтся нумерації маршрутів де автобусний з тролейбусним пересікаются – ну наразі зараз тільки 6) і” бабусі” не розуміють – це 6 тролейбус чи 6 автобус — є от таке))

  17. Вітаю. На автобусному маршруті №8 між зупинками “Гусятинська” та “Красова” є зупинка “Товма-ченко”, яка на місцевості не позначена – відсутні таблички ЗУПИНКА в обидві сторони маршруту. Прохання про зупинку на цьому перехресті не всі водії сприймають з розумінням, що не покращує якість обслуговування громадян та породжує не потрібні сварки. Відповідь мені на Email. Дякую.

  18. Вітаю. На автобусному маршруті №8 між зупинками “Гусятинська” та “Красова” є зупинка “Товмаченко”, яка на місцевості не позначена – відсутні таблички ЗУПИНКА в обидві сторони маршруту. Прохання про зупинку на цьому перехресті не всі водії сприймають з розумінням, що не покращує якість обслуговування громадян та породжує не потрібні сварки. Відповідь мені на Email. Дякую.

  19. Здійснити благоустрій зупинок громадського транспорту починаючи з постійних маршрутів тролейбусного транспорту. Наприклад, зупинки: О. Пчілки, Гравітон, Шевченка, Пивзавод, Калічанка, Садовського у двох напрямках, Кінотеатр” Чернівці” у двох напрямках, Університет, Дарвіна, Сорбона, Січових стрільців, Щербанюка у двох напрямках. Соборна площа у двох напрямках, Гоголя, Пошта, Вокзал, Резерв та інші. На всіх цих, так званих, “зупиках”, окрім знаку, відсутні будь які укриття від атмосферних явищ та місця очікування транспорту, що не сприяє користуванню та очікуванню самого транспорту. Подекуди, як на О. Пчілки вихід відбувається просто у болото яке в свою чергу заноситься у транспорт.

  20. Поверніть можливість користуватись готівкою!
    Або створіть умови для купівлі білетів, не на всіх зупинках є така можливість. В тій же Коровії.
    Поверніть Маршрут № 7, але з розширенням: наприклад вул. Скальда-Головна-Університетська-пл. Театральна-пл.Соборна-Героїв Майдану-Скальда.

  21. Зробити ще один рейс автобусного маршруту #9. Або перенести останній. Виїзд з Гравітону о 9:10. Люди які працюють до 9 просто не можуть виїхати додому(

  22. 👋
    Пропозиція: зміна нумерації мережі громадського транспорту, до прикладу, присвоїти тролейбусам номери від 1 до 20 (на перспективу), а автобусні маршрути почати нумерувати від №21 і далі. (провести діалог із приватними перевізниками, щоб вони також посприяли цьому).
    Таким чином не буде дублювання номерів на конкретних вулицях, що дозволить краще орієнтуватися пасажирам, особливо, з вадами зору і в темну пору дня.

  23. Пустіть 11 тролейбус по маршруту Ярослава Мудрого – Національний університет тільки через МТК Калинівський ринок і Калічанку

  24. В центрі міста щоб стояли 1-2 тролейбуса, які будуть резервними, при поломці та заїзду тролейбуса на якомусь маршруті, нехай даний тролейбус виїжджає.

  25. Продовжувати експеримент з 11 маршрутом через Калинівський ринок. Збільшити кількість тролейбусів, надати більше інформації по місту та зробити більше зупинок на Калинівському ринку.

  26. добрий день! Чудово було б мати можливість володіти інформацією про початок руху транспорта після перерви/простою.
    Рідко користуюсь громадським транспортом, тому не берусь стверджувати, що така ж ситуація масова. В одноу з тролейбусів маршруту 3 були відсутні кьюар коди приватбанку. Звикла оплачувати саме за їх допомогою, не знайшовши їх, знадобився деякий час щоб здійснити оплату у інший спосіб. Був ризик отримати штраф через затримку з оплатою. Також вважаю за доцільне розміщення інформації про способи оплати (2 мовами) безпосередньо на зупунках, так як місто розвивається у напрямку туризму.

  27. Вітаю. Раніше я жила у Чернівцях, але тепер час від часу приїжджаю, щоб зустрітися з батьками, і громадський транспорт – це те, що залишає після себе негативний осад.

    Я є незрячою людиною, а отже маю пропозиції саме з доступності чи безбар’єрності. Усе написане нижче випливає з особистого досвіду користування громадським транспортом.

    1. Озвучка: найкраще вона працює у трулейбусі 1. Решта як на душу водію ляже, або її взагалі нема. Зупинки мають голосно озвучуватися і не стишуватися через забаганку водія чи пасажира. Це дуже важливо для незрячого. Крім того, зупинка має звучати правильною у потрібний час, бо буває, що транспорт стоїть на Щербанюка, а динамік оголошує «Парк Шевченка». Як би це грубо не звучало, але якщо водій порушив норму – штраф. Тільки так з цим можна боротися.

    2. Валідатори: Якщо зрячій людині заплющити очі, зайти у трулейбус і прикласти карточку до валідатора, він взагалі не спрацює. Річ у тім, що місце, де прикладається транспортна карточка – НАМАЛЬОВАНЕ. Воно жодним чином на дотик не відрізняється від решти сенсорної поверхні. А ще та зона десь ближче до верху посеред валідатора. На дотик не реально вивчити на скільки треба посунути руку, щоб втрапити чітко в той малюночок.
    Зверніть, будь ласка, увагу на львівські валідатори. Там незрячим дуже легко завалідуватися, бо місце хоч і намальоване, але знаходиться зкраю праворуч.

    3. Процес перевезення: зазвичай водії не встигаючи за графіком, везуть людей як мішки картоплі – різко гальмують, газують тощо. Поїздка автобусом чи трулейбусом перетворюється на жахіття для шлунку та вестибулярного апарату. У незрячого цей апарат дуже слабенький, і якщо так різко зриватися з місця зупинки, то людина з інвалідністю опиниться десь у лобовому склі, навіть за умови тримання за поручні.

    4. Спеціальне позначення місць: Це, звісно, не обов’язково, але в транспорті хотілося б аби було три-чотири крісла одразу біля дверей із спеціальною позначкою, що тут можуть сідати люди з обмеженими можливостями. Важливо, щоб чернівчани розуміли, що такі люди не можуть пройти у середину транспорту через той таки вестибулярний апарат, і їм потрібно поступатися місцем. А такі позначки слугуватимуть окремим нагадуванням, що тут має офіційне право сидіти, до прикладу, незрячий.

    5. Графік прибуття: зараз у місті діють кілька додатків на смартфон, за допомогою яких можна дізнатися прибуття транспорту. В європейських країнах крім додатків є ще на зупинках спеціальне електронне табло. Як показує практика – додаток має лише молодь, решта людей може стояти хто-зна скільки і чекати потрібний номер.

    6. Зовнішня озвучка: люди з інвалідністю дуже комунікабельні, і нам не важко запитатися в оточення який транспорт приїхав. Та було б зручніше, щоб зовнішня озвучка проговорювала номер маршруту. Така практика є, зокрема у Львові. Ще, альтернативою міг би стати спеціальний додаток, який повідомляв би про номер автобуса. У кожному транспорті зараз стоїть GPS трекер. Ось завдяки цьому може поступати інформація на смартфон, що наближається той чи інший транспорт. Як варіант можна прикріпити коло дверей ззовні динамік, який би подавав сигнал куди саме треба зайти і швидко сісти. Це не затримувало б пасажиропотік, і незрячий не губився б у метушні.

    Чернівці зараз – це квест для людей з інвалідністю, бо є дуже багато аспектів, на які треба звертати увагу, і транспорт – один з ключових. Якщо хоч щось із вище написаного буде реалізовано, то люди усіх соціальних груп зможуть себе почувати вільно і головне – не сидіти вдома, а, до прикладу, почати працювати чи активно відпочивати на свіжому повітрі. Дякую за можливість висловитися.

    З повагою: Марина Герелюк.

  28. Навесні ми вже писали проці незручності, чи буде якесь реагування зараз? Для чого на зупинках у дорожному полоні зроблені “кишені”? Мабудь, щоб транспорт заїжджав туди і люди могли зайти з тротуару на сходинку тролейбусу. Для людей похилого віку або інших з обмеженнями вільного руху це вкрай утруднюється. Причина- тролейбуси не під’їжджають до тротуарів, і це залежить тільки від водіїв. З відомих причин таких пасажирів вже стає більше, у тому числі молодих. Тому, культура водіння – це запорука турботи про пасажирів.

  29. Подовжити 9 маршрут з Гравітону до Луковецької.
    З Садової прибрати кінцеві та подовжити в місто.

  30. Андрусяк Тетяна 0951585820
    Прошу оновити транспорт на 26 маршруті. Приватні перевізники використовують дуже старий транспорт, не чистять його ні зовні, ні зсередини, не ремонтують. Він сильно поступається новим комунальним автобусам, хоча вартість проїзду однакова.

  31. Прошу оновити транспорт на 26 маршруті. Приватні перевізники використовують дуже старий транспорт, не чистять його ні зовні, ні зсередини, не ремонтують. Він сильно поступається новим комунальним автобусам, хоча вартість проїзду однакова.

  32. Вранці з 8.00 до 09.00 неможливо доїхати до залізничного вокзалу з проспекту Незалежності (район ТЦ Формаркет)

  33. Було б дуже зручно, якби пустили додатковий рейс автобусу номер 4 через вул. Заставнянську навіть з більшим інтервалом руху

  34. Доброго дня. Зверніть увагу, що попри те, що зараз на маршрутах вже достатня кількість транспорту, як користувач Ваших послуг, постійно стикаюсь з проблемами і згадую чи не щодня “не злим тихим словом” через ГРАФІК руху тролейбусів. Наприклад маршрут №3 – на лінії 12 тролейбусів, а на кінцевій на Південно-Кільцевій зазвичай по 5-7 тролейбусів простоюють (це видно по програмі руху транспорту – одного разу нарахувала на кінцевій 11 тролейбусів). Деколи доводиться чекати по 25-40 хвилин, а за цей час можна дійти пішки від Кварцу до центру міста до прикладу, куди власне я їду на роботу. Тому і ходжу пішки, щоб не відморожувати собі всі органи нижньої частини і ще потім їхати в товпі як оселедець. Що ж це власне відбувається? В новинах Ви писали пояснення щодо нарікань пасажирів на простої транспорту на кінцевих зупинках, ніби водіям потрібен відпочинок у 40 хвилин. Але ж не всі в один момент відпочивають, а потім по 5 тролейбусів один за одним їдуть порожняком. Це було не один-два рази, а постійно від вересня я власне з цим стикаюся – не врегульований рівномірно графік, щоб бути впевненим, що не доведеться хто-зна скільки простояти на вулиці, як в буремні часи.
    А ще діти не можуть впевнено доїхати до ліцею 13 (школа 22), коли один тролейбус у 8.10 біля Кварцу, а далі на мапі не спостерігається жодного – ні 3-го, ні 6-го, і наступний може бути через 15-20 хвилин, коли власне вже починається урок. В нашому районі жахливі тротуари, ще досі до нас не дійшли ремонти. Зараз починається чудова погода – мороз, дощ, сніг – і теж доводиться періодично ходити пішки.
    Будь ласка, зверніть увагу на графік руху транспорту, це відкрита інформація і в додатках видно, як все відбувається. Немає ніякої впевненості, що коли виходиш з дому і бачиш на кінцевій ті ж 5-10 тролейбусів, що швидко поїдеш і вони ще там не будуть 40 хвилин обідати.

  35. Ірина Миронова,
    iamironova2@gmail.com
    05071024442

    дві пропозиції з соціальною складовою – в зимовий період включати в тролейбусах пічки та купувати тролейбуси із пічками, таким чином населення буде задоволене поїздками, почуватиме себе зручно та комфортно, буде частіше користуватися послугами ЧТУ.

    друга пропозиція – продовжити час руху тролейбусів до 22:30, особливо в час прибуття потягів з вокзалу (наприклад, потяг Львів – Чернівці прибуває о 21:52 і вже немає чим добратися в мікрорайони міста, тільки таксі) , таким чином люди відчують турботу ЧТУ.

  36. Зробіть, будь ласка, наступного разу проїзні учнівські з фото, два документи дітям важко носити.

  37. Поверніть будь ласка 11 тролейбус з вул.Руської до Садгори (через Січових стрільців).

  38. Зробіть, будь ласка, щоб можна було мати штрих-код на телефоні, замість випускати – носити транспортні картки

  39. Дуже прошу звернути увагу на чистоту у салонах, особливо поручні, гидко руками торкатись

  40. Доброго дня! Бачив в коментарях що ви плануєте відновити 205? Отож це хороша ідея! Але у Чту ще стоїть 214 теж шороша машина, її теж можна відновити, проте їй треба заново вставити напів-заокруглені вікна на дверях вікнах, також прибрати бампер, дуже хочу вірити що Чту зможе відреставрувати всі три шкоди!

  41. Чому немає маршрутки 1А, вона була ідеальна для студентів які добиралися з дріжзаводу до Формаркету, а зараз потрібно в зимку чекати по пів години на тролейбус 5, бо це єдиний маршрут яким можна доїхати з дріжзаводу до Формаркету, та ще й стояти з сумкою бо пенсіонери ідуть непонятно чого в 3 годині з Калинівського ринку , а так то маршрутка 1А була ідеальним варіантом

  42. Пропозиція щодо створення бренду громадського транспорту Чернівців.
    Наприклад, у Будапешті кожен вид транспорту має свій колір і на схемах та навігації вони пофарбовані так само: трамваї жовті, тролейбуси червоні, автобуси сині.
    Також було би гарною ідеєю створити сучасну схему громадського транспорту, як у Львові, Вінниці, чи Рівному, за якою можна буде орієнтуватися пасажирам і туристам. Там надати кожному маршруту власний колір, вид транспорту позначити різними символами: тролейбус – кружечок, автобус – квадрат. Організувати росклейку даної схеми на кожній зупинці, в кожному транспортному засобі для інформативності пасажирів.

  43. Доброго дня, пропозиція по 23 маршруту вже багато розмов щодо зупинки біля Черемошу по Воробкевича, там є карман для зупинки, бо велика відстань від школи 6 до школи 27. Водії лиш ЗА

  44. Зробіть будь-ласка застосунок для смартфонів де можна дивитися залишок грошей на своїй транспортній картці.

  45. Пропозиція по цій сторінці.
    Ну інтерфейс не юзер френдлі)0 поставте форму створення пропозиції на початку сторінки, а всі пропозиції вже під формою.

    2. Ситуація:
    На вулиці мороз -12 стою на зупинці чекаю тралік. Спустя 20хв приїжжає тройка, захожу в тралік і у мене вирубається телефон(замерз) на початку траліка зайшли контролери і почали перевіряти людей. Кароче дойшли до мене і я кажу, у мене телефон сів через мороз, на що мені відповіли “Молодий чоловік, вам скільки років?” прикол))0. Але суть в тому, що вони почекали хвилину, телефон не включився і мені виписали штраф.
    А тепер до суті, рідкісний кес, розумію, але чому я ма. платити 200 гривень, лише тому що через мороз у мене вирубився тел і я просто фізично немав можливості заплатити в ту ж хвилину яку треба було контролерам. Кароче осадочок лишився, ходжу пішки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *