Банківською карткою

Все, що потрібно знати пасажирам, які оплачують за проїзд банківською карткою.

Зареєстрували поїздку на валідаторі, не очікуйте миттєве списання коштів. Чому?

1. Банківські транзакції у транспорті працюють в режимі офлайн. Це означає, що при валідації картки, система не списує одразу кошти, а лише реєструє поїздку на валідаторі. Кошти з карток списуються після вивантаження всіх даних на сервер оплат.

2. Списання коштів за проїзд може здійснюватися не одразу. Цей процес відбувається від декількох годин до декількох днів. Це є нормою, оскільки автоматизована система обліку оплати проїзду працює на основі відкладеної авторизації. Відтак забезпечується швидка посадка та всі транзакції проходять. Таким чином пасажир може отримати сповіщення про зняття коштів значно пізніше, ніж здійснював поїздку.

3. Успішно зареєстрована поїздка – це зелена галочка на валідаторі та звуковий сигнал. Обов’язково дочекайтеся його, а не просто піднесіть картку та ідіть.

4. Контролери перевіряють факт реєстрації поїздки на валідаторі, а не списання коштів. Тому кожен контролер оснащений POS-терміналами, де шляхом піднесення картки до терміналу видно, чи була зареєстрована поїздка на валідаторі.


Пасажир може здійснити поїздку в борг. Що це означає?

Для комфорту пасажирів, валідатор зареєструє поїздку, коли на банківській карті недостатньо коштів.

Всі зареєстровані на валідаторі поїздки відображаються на POS-терміналах інспекторів служби контролю.

В платіжній установі ваша карта потрапляє в стоп- лист і періодично відбувається спроба стягнення боргу за поїздку. Як тільки пасажир поповнить банківську картку і платіжна система зафіксує це, кошти стягнуться банком за всі неоплачені поїздки.


Як перевірити списання коштів з банківської картки?

Якщо у вас є сумнів щодо здійснення кількості поїздок та кількості зняття коштів, які ви отримали (але раніше ці кошти не списувались), ви можете написати звернення на e-mail: trolli1897@gmail.com і залишити дані для опрацювання нашим працівникам. Після перевірки інформації, вам нададуть електронну відповідь, коли була здійснена валідація та авторизація оплати (списання коштів).

У зверненні обов’язково вкажіть:

  •  Прізвище, ім’я, по батькові, своє місце проживання, контактні дані. Коротко опишіть суть звернення.
  • Обов’язково зазначте прихований номер банківської картки (перші та останні 4 цифри), якою Ви оплачували поїздку. Зверніть увагу,якщо оплата здійснювалася смартфоном, то номер картки є іншим, аніж фізичної. Тому вкажіть номер картки, зазначеної в електронному гаманці.
  • Прикріпіть скрини списань коштів з онлайн-банкінгу.

Відповідь на звернення буде надано у терміни, визначені Законом України “Про звернення громадян”.