Валідатори

Валідатор карток (надалі – валідатор) – це один з елементів програмно-технічної складової АСООП, електронний пристрій, що забезпечує реєстрацію поїздки пасажира та списання оплати за проїзд (стаціонарний термінал). Валідатор може бути додатково обладнаний комбінованим зчитувачем безконтактних смарт-карток та приймати платежі міжнародних стандартів для операцій з банківськими картами.

Валідатор реєструє поїздку/фіксує оплату проїзду у конкретному транспортному засобі, зберігає та передає на сервер дані про реєстрацію/фіксацію оплати проїзду та виявлені випадки відмови у реєстрації оплати проїзду.

Що означають кнопки на валідаторі?

Ці кнопки призначені для зміни тарифу, якщо оплата здійснюється банківською карткою, а пасажир має право на пільговий проїзд. В тролейбусах, студенти їздять із 50% знижкою на період навчального року (чинне рішення виконавчого комітету ЧМР №535/27 від 13.09.2022 року). Тому, перед тим як піднести банківську картку до валідатора, необхідно натиснути “1”, відтак тариф буде змінено. У інших випадках, пасажир не змінює власноруч тариф.

В комунальних автобусах, учні оплачують 7 грн., крім вихідних та святкових днів (чинне рішення виконавчого комітету ЧМР №458/24 від 09.08.2022 року). Тому, щоб переключити тариф при оплаті банківською карткою, необхідно натиснути “2”. Якщо оплата здійснюється транспортною карткою, тариф не потрібно змінювати.

Як працюють валідатори?

Весь комунальний транспорт обладнаний не менш ніж трьома пристроями для зчитування карток – валідаторами. Перед початком поїздки необхідно завалідуватися, тобто піднести транспортну/банківську картку до зчитування (унизу валідатора, де є значок руки). Після зчитання картки на валідаторі буде сповіщення про статус валідації характерними знаками. Зелена галочка – свідчить про успішну реєстрацію поїздки. Обов’язково дочекайтеся сигналу, а не просто піднесіть картку та ідіть. Якщо валідацію скасовано, то слід звернутися для вирішення проблеми на гарячу лінію за номером телефону: +38 (050) 43 42 989. Або в будь-який інший для Вас зручний спосіб.

Як повідомити про несправність в роботі валідаторів?

Виявили несправність під час роботи валідаторів у громадському транспорті? Повідомте про це водія транспортного засобу. Або напишіть нам про це в будь-який із чат-ботів: https://t.me/transCVbot , https://chats.viber.com/transcvbot .

  • вкажіть причину звернення, надайте деталізовану інформацію по транспортному засобу,номеру маршруту, а також годину і дату фіксації несправностей. За можливості, прикріпіть фото валідатора на якому помітили несправність.

Ваші конструктивні звернення допомагають нам покращувати роботу комунального транспорту!