Шановні пасажири!

Січ 8, 2025 Новини

Звертаємо вашу увагу, що під час оплати проїзду банківськими картками кошти можуть списуватися не одразу. Процес може займати від кількох годин до кількох днів. Це є нормою, оскільки автоматизована система обліку оплати проїзду працює на основі відкладеної авторизації.

Якщо на валідаторі відобразився зелений екран і прозвучав одинарний звуковий сигнал, це означає, що ваша поїздка була успішно зареєстрована. Контролери перевіряють саме факт реєстрації поїздки на валідаторі, а не списання коштів. Ви також можете скористатися іншими способами оплати проїзду:

  • транспортною карткою;
  • QR-кодами в застосунках Приват24 та EasyPay;
  • оплатою через застосунок Ctrl-All;
  • придбанням квитка в терміналах самообслуговування EasyPay або City24.

Розглядаємо всі звернення пасажирів і підтверджуємо, що випадків “подвійного” зняття коштів не зафіксовано. Якщо виникають питання, звертайтеся за номером: +380 (50) 434 29 89, або пишіть у наші месенджери та чат-боти: https://t.me/transCVbot та https://chats.viber.com/transcvbot

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *