Звертаємо вашу увагу, що під час оплати проїзду банківськими картками кошти можуть списуватися не одразу. Процес може займати від кількох годин до кількох днів. Це є нормою, оскільки автоматизована система обліку оплати проїзду працює на основі відкладеної авторизації.
Якщо на валідаторі відобразився зелений екран і прозвучав одинарний звуковий сигнал, це означає, що ваша поїздка була успішно зареєстрована. Контролери перевіряють саме факт реєстрації поїздки на валідаторі, а не списання коштів. Ви також можете скористатися іншими способами оплати проїзду:
- транспортною карткою;
- QR-кодами в застосунках Приват24 та EasyPay;
- оплатою через застосунок Ctrl-All;
- придбанням квитка в терміналах самообслуговування EasyPay або City24.
Розглядаємо всі звернення пасажирів і підтверджуємо, що випадків “подвійного” зняття коштів не зафіксовано. Якщо виникають питання, звертайтеся за номером: +380 (50) 434 29 89, або пишіть у наші месенджери та чат-боти: https://t.me/transCVbot та https://chats.viber.com/transcvbot