. Зберігайте спокій. Переконайтеся, що ваша поїздка зареєстрована на валідаторі. Це підтверджується зеленою галочкою на екрані валідатора та одинарним звуковим сигналом.
. Пред’явіть підтвердження оплати. Покажіть контролеру підтвердження оплати проїзду на смартфоні або піднесіть фізичну картку. Усі контролери мають POS-термінал, який фіксує факт реєстрації поїздки на валідаторі.
. Не створюйте конфліктних ситуацій та намагайтеся вирішити її спокійно, пояснивши свою ситуацію. Контролер зобов’язаний надати всю необхідну інформацію щодо ваших прав і обов’язків та поводитися толерантно з пасажирами.
. Дотримуйтесь вказівок контролера. У разі виявлення порушення контролер може скласти адміністративну постанову або протокол. Ці адміністративні матеріали будуть перевірені наступного дня. Якщо під час перевірки з’ясується, що оплата проїзду була здійснена , постанова буде скасована. Пасажир також маєте право оскаржити постанову, надавши підтвердження оплати проїзду.
Дотримання цих правил забезпечить комфортні поїздки для всіх пасажирів та допоможе уникнути непорозумінь.