По-перше, зберігайте спокій і будьте впевнені, що ваша поїздка зареєстрована на валідаторі. У разі перевірки:
1. Спокійно поясніть ситуацію контролеру.
2. Пред’явіть банківську картку або смартфон, якими ви здійснювали оплату. Контролер перевірить оплату, піднісши вашу картку/смартфон до свого POS-терміналу.
У випадку, якщо підтвердження оплати проїзду немає, пасажиру пропонується до винесення адміністративна постанова або складається протокол. Ці адміністративні матеріали будуть перевірені наступного дня. Якщо під час перевірки з’ясується, що оплата за проїзд була здійснена, постанова буде скасована. Крім того, ви завжди можете її оскаржити, надавши підтвердження оплати проїзду.
Ми працюємо над удосконаленням роботи програмного забезпечення, щоб мінімізувати випадки несвоєчасного списання коштів за проїзд. Дякуємо за ваше розуміння.