Топ 5 аргументів за версією пасажирів: чому я не хочу оплачувати проїзд ?

Чер 12, 2023 Новини

Контролери не тільки перевіряють оплату проїзду, але й проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед безквиткових пасажирів. Найчастіше аргументують несплату проїзду:

1.“Я не знаю як оплатити за проїзд” – Так, так. Є пасажири не читають наліпок в транспорті , не дивляться телебачення, не заходять у соціальні мережі. І напевно від’єднані від соціуму). Звідки їм дізнатися цю інформацію.

2. “ Я не місцевий і чекав на кондуктора” – Так, так. Є пасажири, які приїжджають у інше місто чи регіон та нічим не цікавляться: ні способами оплати, ні іншими фактами про життя міста. А як же вони планують в ньому перебувати?

3. “Хочу їздити безоплатно” – Пасажири випробовують свою вдачу на безквитковий проїзд. І коли з’являється контролер, то завжди не встигають оплатити.

4. “Хочу оплачувати готівкою” – Не завжди є можливість робити так, як хочеться. Є чіткі правила, яких всі повинні дотримуватися.

5. “Не встиг (не хотів) оплатити за проїзд” – Трохи розслабилися. Відміна кондукторів асоціюється з відсутністю необхідності сплати за проїзд.

Вдячні кожному свідомому пасажиру за оплату проїзду. Цим ви допомагаєте нам покращувати свою роботу.

3 коментар до “Топ 5 аргументів за версією пасажирів: чому я не хочу оплачувати проїзд ?”
  1. Сьогодні 22 червня була на обстеженні в окуліста у Чернівцях і була шокована і незадоволена. У такий складний час під час війни (грошей на все бракує) контролери повинні навчити як сплачувати проїзд. Але сьогодні сталося не так. Спочатку контролер вимагав штраф у розмірі 400 гривень за несплачений проїзд (не знали як оплатити ,бо завжди оплачувала готівкою і іноді бували в Чернівцях). Потім показав як сплатити через Приват 24. Невже не можна навчити і не штрафувати на перший раз? Жорстоко і не по-людськи. Залишуться негативне враження і відраза до обслуговування у тролейбусах.

    1. БОЖЕ не смішіть людей, незнали,не хочу і тд. Реальна правда- хочу проїхати зайцем! Інших причин немає!!!!! Так чк колись кондуктори хотіли нажитись на невиданих білетах, так і зараз люли нк поатять думаючи що мине

  2. У МЕНЕ ЗВЕРНЕННЯ. ПРИ РОЗРАХУНКУ З ВАЛІДАТОРА ПО ТЕЛЕФОНУ Є ВІДМІТКА ЩО ОПЛАЧЕНО І ВАЛІДАТОРА ОГОЛОСИВ ЩО ПРОЇЗД ОПЛАЧЕНО, ОДНАК БАЧУ ЩО ПО ІСТОРІЇ ОПЛАТ У МЕНЕ ОПЛАТА ПРОХОДИТЬ ЧЕРЕЗ 3 ДНІ. ТО Я РИЗИКУЮ БУТИ ОШТРАФОВАНОЮ? І ЩЕ, ЧОМУ НА ЗУПИНКАХ ВІДСУТНІ ТАБЛИЦІ З НАЗВАМИ ЗУПИНОК?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *