Контролери не тільки перевіряють оплату проїзду, але й проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед безквиткових пасажирів. Найчастіше аргументують несплату проїзду:
1.“Я не знаю як оплатити за проїзд” – Так, так. Є пасажири не читають наліпок в транспорті , не дивляться телебачення, не заходять у соціальні мережі. І напевно від’єднані від соціуму). Звідки їм дізнатися цю інформацію.
2. “ Я не місцевий і чекав на кондуктора” – Так, так. Є пасажири, які приїжджають у інше місто чи регіон та нічим не цікавляться: ні способами оплати, ні іншими фактами про життя міста. А як же вони планують в ньому перебувати?
3. “Хочу їздити безоплатно” – Пасажири випробовують свою вдачу на безквитковий проїзд. І коли з’являється контролер, то завжди не встигають оплатити.
4. “Хочу оплачувати готівкою” – Не завжди є можливість робити так, як хочеться. Є чіткі правила, яких всі повинні дотримуватися.
5. “Не встиг (не хотів) оплатити за проїзд” – Трохи розслабилися. Відміна кондукторів асоціюється з відсутністю необхідності сплати за проїзд.
Вдячні кожному свідомому пасажиру за оплату проїзду. Цим ви допомагаєте нам покращувати свою роботу.