Хочемо нагадати пасажирам про важливість дотримання правил під час поїздок у громадському транспорті

Хочемо нагадати пасажирам про важливість дотримання правил під час поїздок у громадському транспорті

Під час руху транспортного засобу, обов’язково тримайтеся за поручні або сидіння. Це просте правило, яке значно знижує ризик травмування і забезпечує вашу безпеку під час поїздки.

Раптові зупинки або зміна швидкості можуть виникати через різні обставини на дорозі: від несподіваних перешкод до необхідності пропустити пішоходів.

Незалежно від того, чи стоїте чи сидите, будьте уважними до своєї безпеки.

Ознайомитися із Правилами користування міським пасажирським транспортом ви можете за посиланням

Шановні пасажири!

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт, тимчасово перенесено зупинку громадського транспорту від зупинки «Дріжджзавод»до зупинки «Стадіон «Мальва»»для автобусних маршрутів №1, 7, 24, які рухаються в напрямку центру міста .

Враховуйте ці зміни при плануванні поїздок!

КП “Чернівецьке тролейбусне управління” запрошує на роботу!

Шукаємо економіста з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності і касира.

Досвід роботи на подібній посаді (бажано, але не обов’язково) .

Ми пропонуємо:
▪️ Офіційне працевлаштування
▪️ Конкурентну заробітну плату
▪️ Повний соціальний пакет
▪️ Можливість кар’єрного зростання

Приєднуйтесь до нашої команди! Деталі за номером телефону: 380 99 345 32 77

Шановні пасажири!

Для того, щоб ми могли швидко реагувати на ваші звернення та зауваження щодо роботи комунального транспорту, просимо одразу звертатися до КП “ЧТУ”.

Зв’язатися з нами можна зручним для вас способом:

Вказуйте у зверненні час та дату вашої поїздки, номер маршруту та транспортного засобу, а також назву зупинки. Ця інформація допоможе нам швидше розібратися у ситуації та вжити необхідних заходів. Ваші відгуки допомагають підвищити якість надання послуг і створити комфортні умови пасажирських перевезень.

Що потрібно знати пасажиру під час перевірки оплати проїзду контролером?

1️⃣. Зберігайте спокій. Переконайтеся, що ваша поїздка зареєстрована на валідаторі. Це підтверджується зеленою галочкою на екрані валідатора та одинарним звуковим сигналом.

2️⃣. Пред’явіть підтвердження оплати. Покажіть контролеру підтвердження оплати проїзду на смартфоні або піднесіть фізичну картку. Усі контролери мають POS-термінал, який фіксує факт реєстрації поїздки на валідаторі.

3️⃣. Не створюйте конфліктних ситуацій та намагайтеся вирішити її спокійно, пояснивши свою ситуацію. Контролер зобов’язаний надати всю необхідну інформацію щодо ваших прав і обов’язків та поводитися толерантно з пасажирами.

4️⃣. Дотримуйтесь вказівок контролера. У разі виявлення порушення контролер може скласти адміністративну постанову або протокол. Ці адміністративні матеріали будуть перевірені наступного дня. Якщо під час перевірки з’ясується, що оплата проїзду була здійснена , постанова буде скасована. Пасажир також маєте право оскаржити постанову, надавши підтвердження оплати проїзду.

🙌Дотримання цих правил забезпечить комфортні поїздки для всіх пасажирів та допоможе уникнути непорозумінь.

Про внесення змін до Умов проведення конкурсу на визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги – оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті на території Чернівецької міської територіальної громади

На період до визначенняна конкурсних засадах особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги – оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті на території Чернівецької міської територіальної громади, функції оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті покласти на комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» згідно рішенням виконавчого комітету ЧМР № 630/18 від 10.09.2024 року.


+2 оновлені зупинки для комфорту пасажирів

Відремонтовано зупинки громадського транспорту за адресами: вул. Головна (зуп. «Шкільна) та вул. Героїв Майдану (зуп. «Ринок «Центральний»»).

Провели роботи по заміні покрівлі, пофарбували металеві конструкції, провели зварювальні роботи та встановили нові зручні лавки для сидіння.Тепер зупинки облаштовані належним чином та надійно захищають пасажирів від погодних умов.

Ми не зупиняємося на досягнутому та продовжуємо роботи у цьому напрямку, щоб зробити ваше очікування громадського транспорту ще зручнішим.

Запрошуємо на роботу слюсаря-електрика та слюсаря-ремонтника

  • Офіційне працевлаштування
  • Позмінний графік роботи
  • Повний соціальний пакет
  • Надається можливість бронювання військовозобов’язаних працівників.

Зацікавлені? Телефонуйте за номером:

  • +380 50 43 42 989 (голосове меню, кнопка №1)
  • +38 (0372) 92 20 18

Адреса: вул. Комунальників, 12

Із початку року пасажири загубили більше 150 речей та документів у комунальному транспорті, з яких 104 знахідок вже повернуто власникам

Найчастіше пасажири гублять наплічники (особливо в період навчального року), пакети та документи: посвідчення, транспортні картки, паспорти.У нас ще залишаються знайдені речі, які чекають на своїх власників. Тому, якщо ви загубили щось у транспорті, не хвилюйтеся. Ось кілька простих кроків, щоб повернути свою річ:

  • Підпишіться на наш Telegram . Регулярно публікуємо інформацію про знайдені речі в автобусах і тролейбусах. Можливо, ваша річ вже чекає на вас.
  • Згадайте маршрут і номер транспорту, яким їхали. Далі зателефонуйте за номером:
    +380 50 43 42 989 (голосове меню, кнопка №4), і ми допоможемо вам повернути загублене.