Транспортна картка – Загальна

Де придбати транспортну картку “Загальна” ?

Придбати транспортну картку можна  у водіїв та контролерів на маршрутах. Продаж здійснюється також у мережевих торговельних точках міста: “Нива”, “Тайстра”, “Класік”, “Соціальний №1”, “Світанок”, газетних кіосках “Молодий буковинець”, кав’ярнях “Adena” та “Bacara”, пекарнях&кондитерських “NikoNova”.


Яка вартість транспортної картки “Загальна”?

Вартість транспортної картки – 200 гривень, яка вже поповнена на 170 гривень.   Відтак просто придбайте її та одразу ж користуйтеся у комунальному транспорті. При кожній поїздці потрібно транспортну картку валідувати. На екрані валідатора висвітлиться, що проїзд оплачено і який залишок коштів по картці. 


Як поповнювати транспортну картку?

Поповнити транспортну картку можна на сайті easypay.ua, в застосунку та терміналі EasyPay, City24, Moneycom. Також доступним є поповнення транспортних карток у застосунку Приват24, терміналах та касах відділень ПриватБанк. Платіж проводиться на будь-яку суму.


 Де діє транспортна картка?

Транспортна картка “Загальна” діє на всі тролейбуси та комунальні автобуси №: 1,5,6,7,8,9,15,23,29.


Який термін дії транспортної картки?

Вона безстрокова, а тому є багаторазовою у використанні. 


Чи буде введено практику тижневий/місячний/річний проїзний?

Використовувати транспортну картку “Загальна” можна в режимі тривалої дії, тобто без обмежень у кількості поїздок. Для цього потрібно буде тільки поповнювати баланс картки.


Як перевірити баланс транспортної картки?

Для зручності пасажирів ми створили Telegram бота, щоб пасажир легко та швидко перевірив залишок коштів на картці https://t.me/chtupaybot.

Як користуватися?
1️⃣ введіть номер картки, який вказаний на її зворотній стороні;
2️⃣ введіть суму останнього поповнення транспортної картки;
3️⃣ у нижньому вікні оберіть номер картки , доданої в акаунт;
4️⃣ отримайте інформацію по балансу транспортної картки.

У разі виникнення помилки в роботі транспортної картки, прикріпіть в даний чат-бот фото з її номером.
Наші спеціалісти одразу перевірять та усунуть проблему.


Що робити у випадку втрати транспортної картки “Загальна”?

Транспортна картка “Загальна” не є персоніфікованою. Тому, у випадку її пошкодження чи втрати з вини пасажира, повернення чи заміна неможлива. Зверніть увагу, що кошти, які знаходяться на балансі такої транспортної картки, не повертаються/перераховуються на іншу картку.