Після відпрацьованого маршруту, кожен тролейбус проходить технічний огляд.

Після відпрацьованого маршруту, кожен тролейбус проходить технічний огляд.

Машини оглядають механіки, аби наступного дня вони виїжджали справними і без поломок.
Останніми днями ЧТУ отримало дуже багато повідомлень від чернівчан із запитаннями, чи це дійсно правда, що один із тролейбусів виїхав на маршрут з несправними гальмами. Принаймні, так про це розповів один місцевий медіаресурс.
Це вже не перша така провокативна новина про тролейбусне управління. Аби краще зрозуміти, де правда, а де вигадки, розповімо, як, згідно з правилами, відбувається випуск тролейбуса на маршрут.
Кожен тролейбус працює різну кількість годин, є дві зміни. Але о котрій б годині машини не заїжджали у депо: в обід, наприкінці робочого дня і опівночі, кожен тролейбус відправляється на оглядову яму і механік проводить огляд.
– Ми дивимося гальмівну систему, оглядаємо шини, колісні гайки, прослуховуємо тролейбус на витік повітря, перевіряємо кріплення реактивних тяг, амортизаторів, перевіряємо витікання масел з мостів, – розповідає Ярослав Хапіцький, механік рухомого складу. – Повністю перевіряємо всі агреагати знизу тролейбуса. Світлову і звукову сигналізацію. Дивимося, чи немає тролейбус зовнішніх пошкоджень, оглядаємо салон, сидіння. І якщо ми не виявили ніяких несправностей, тролейбус їде на мийку.
Якщо ж механіки виявляють якісь поломки чи технічні несправності, це записується у технічний журнал, який знаходиться у водія і подається у цех технічного обслуговування. А вже там усувають зазначену поломку.
– Якщо тролейбус під час роботи на маршруті ламається, то ми отримуємо від водія відповідну заявку. Щодо тролейбуса, який показали на відео, то жодної заявки від водія щодо несправності гальм, ми не отримували, – зауважив Олександр Присяжнюк, начальник служби ремонту та технічного обслуговування рухомого складу ЧТУ. –А при несправності, яка загрожує безпеці руху та перевезенню пасажирів, водій забовязаний повідомити центрального диспетчера та заїхати на ремонт.