Після детальної діагностики, відремонтували ще один тролейбус.

Після детальної діагностики, відремонтували ще один тролейбус.

Він виїжджає працювати на 2-й тролейбусний маршрут.

🖍️У тролейбусі марки “Škoda 14Tr” здійснено внутрішні і зовнішні кузовні роботи. Перешито сидіння, в салоні оновлено бокові панелі. Салон пофарбовано, укріплено підлогу.
Відремонтовано задній міст.
Тролейбус пофарбовано зовні якісною фарбою з дотриманням всіх відповідних технологій. Поміняли плафони сигнальних поворотів.
Встановлено систему оголошення зупинок.

🖍️Водій цього тролейбуса Іван Собко працює водієм у тролейбусному управлінні з 1983 року. Прийшов сюди працювати після служби в армії і закінчення навчання у Вінницькому трамвайно-тролейбусному училищі.

Пан Іван каже, що завжди просить пасажирів не смітити у тролейбусі. Адже щодня старається робити все для того, аби тролейбус виїжджав на лінію чистим.
Цікаво, що багато пасажирів звертають увагу на оригінальну табличку з цифрою”2″, яка стоїть внизу спереду тролейбуса. Водій каже, це такий його свого роду талісман, табличку зробив на колишньому заводі “Емальпосуд” знайомий ще на початку 90-х і подарував.

❗Важливо зауважити, що зараз у ЧТУ
створено три повноцінні цехи:
-цех щоденного поточного ремонту, який займається ремонтом тролейбусів, які зламалися під час роботи на лінії;
-цех техобслуговування ТО-1, ТО-2. Тут здійснюється перевірка та діагностика машин раз на сім днів та раз на місяць відповідно.
-цех планових та ревізійних ремонтів.


В умовах воєнного часу, у ЧТУ роблять все, аби наявні тролейбуси комфортно і безпечно перевозили пасажирів. Тому така увага приділяється детальній діагностиці та якісному ремонту.