Майже всі пасажири зараз беруть квиток і навіть вимагають його у кондуктора.

Майже всі пасажири зараз беруть квиток і навіть вимагають його у кондуктора.

Останні два тижні ЧТУ активно проводило роботу з пасажирами тролейбусів, аби вони брали і зберігали квиток за проїзд.
➡️Уже кілька місяців у тролейбусному управлінні працюють інспектори з контролю пасажирських перевезень. Вони перевіряють як кондукторів, так і пасажирів. Весь час, а останні два тижні особливо, інспектори вели роз’яснювальну роботу із пасажирами. Адже зараз за безквитковий проїзд інспектори починають штрафувати.
➡️Служба організації охорони, режиму об’єктів та контролю пасажирських перевезень ЧТУ фіксує, що робота із пасажирами дала свій позитивний результат. Зараз майже всі беруть квиток за проїзд і навіть вимагають його у кондуктора.
➡️Нагадаємо, що безквиткових пасажирів бути не може. Пільгові категорії громадян, пред’явивши відповідне посвідчення отримують відповідний квиток. Учнівське та студентське посвідчення зобов’язані пред’явити учні та студенти і, відповідно, отримати квиток по 1 грн. та 3 грн.
Звичайний пасажирський квиток коштує 5 грн. Але кожен пасажир може також розрахуватися за проїзд і за допомогою валідаторах, в такому випадку гривню економить, сплативши 4 грн.
Приємно, що необхідність отримання квитка розуміють самі пасажири. Адже це допомагає обліковувати пасажиропотік та поповнювати місцевий бюджет. Ось лише деякі коментарі людей у соцмережах:
✅Я завжди беру талон, бо талон на проїзд це також страховка у випадку аварії!
✅Завжи просила квиток, який не завжди охоче кондуктори віддавали, а інші пасажири на це реагували «здивовано» .
Але отриманий (оплачений) квиток – це реальні кошти на розвиток підприємства, а не отриманий (оплачений) квиток – кошти в кишеню кондуктора. Це розуміють не всі.
✅Скільки пасажирів відмовляються брати квиток. Невже вони не розуміють, що скільки квитків не вистачає у кондуктора, таку касу він здає. І стільки грошей доходить до обновлення, закупівлі тощо тих тролейбусів????Про що думають містяни, коли відмовляються від квитка?
Отож, ми вдячні нашим пасажирам, що дослухалися і відповідально ставляться до наявності пасажирського квитка.