Щодня у ЧТУ ремонтують до 20-ти тролейбусів.

#ІзЖиттяЧТУ#. 

Тут позмінно працюють механіки, слюсарі та електрики.

 

«Деколи в соцмережах люди несправедливо пишуть, що тролейбуси не ремонтуються. Я це однозначно заперечую. Ремонтуємо щодня! І перед випуском машин на лінію,  все ретельно перевіряю», – каже механік.

У тролейбусному управлінні працює два цехи: цех технічного обслуговуваня та цех планових ремонтів. У першому цеху щодня ремонтується до 20-ти тролейбусів. Це поточні ремонти, коли робота повинна бути  зроблена за кілька годин і тролейбус після поломки знову має вийти на лінію.

У цеху техобслуговування – робота відповідальна. Коли тролейбус поламався і заїжджає з лінії на ремонт, механік визначає несправність і направляє слюсаря чи електрика, які ремонтують. Механік контролює роботу, все записує у спеціальний журнал. Підпис, штамп – все дуже серйозно.

У цеху тролейбус заїжджає на канаву і там механік проводить його детальний огляд. На одній канаві може розміститися 4 звичайних тролейбуси. У цеху кілька канав. Наприклад, на одній із них – тролейбус, в якому не працює автоматичне складання штанги і майстри якраз працюють із цим. Також в цьому тролейбусі під час руху по вул. Комарова хтось кинув камінь у вікно і розбив його. Вже замовлене скло, розбите вікно почистять і закладуть нове скло.

Механік цеху технічного обслуговування розповідає:

  • У цеху позмінно працюють  чотири механіки. Є ще два механіки на в’їзді в депо, які перевіряють тролейбус. При огляді, якщо цей мехінк виявляє поломку, записує у журналі і ми отримуємо заявку на ремонт. Скільки в день тролейбусів встигаємо, відремонтувати, задежить від складності ремонту. Ремонтуємо і по  20-ть, і по 10-ть машин.

Основна причина поломок стається через те, що тролейбуси зношені і, відповідно, їх технічні ресурси вичерпуються. Кузовні роботи – найпоширеніші у ремонті.

  • Тролейбуси зношені, ерозія металу, а всі кріплення, що кріпляться до кузова – агрегати, електрообладнання, механіка, воно відривається, – додає механік. -Постійно міняємо амортизатори. Можуть бути затримки із запчастинами, але запчастини є і все ремонтується. Ще хочу сказати, що у нас є тролейбуси швейцарського виробництва «Hess», то їх технічний стан дуже добрий. У «хесів» бувають проблеми з електронікою, але щодо механіки – то це дуже надійні тролейбуси.

У другому цеху – планових або ж капітальних ремонтів, можна побачити тролейбуси, розібрані до рами. Колеса, підлога – все знято, будуть проводитися кузовні роботи, роботи з електрообладнання…

  • Людям важко повірити, що за тиждень-два цей тролейбус виглядатиме як новенький, – каже механік.