Про людей, які працюють на даху тролейбуса: за лаштунками ЧТУ.

Роботи з огляду та ремонту тролейбусів тривають у цехах ЧТУ цілодобово, тут працюють висококласні фахівці. Серед них – слюсарі з ремонту радіоелектронної апаратури. Їх ще називають просто – електронщиками.
Саме вони ремонтують електронну систему тролейбуса, це система, яка забезпечує рух машини. Таких слюсарів у тролейбусному управління працює п’ятеро. Серед них є такі, що працюють по 30 років.
Електронне обладнання у тролейбусах знаходиться на даху машини, у бокових відсіках, а також у салоні тролейбуса є спеціальні шафи для електронної апаратури.
Однак є такі тролейбуси, де вся електронна апаратура знаходиться на даху, зокрема, це тролейбуси «Hess», «Дніпро Т-203».
✔️– Слюсарі з ремонту радіоелектронної апаратури оглядають і ремонтують електронне обладнання, силове, обладнання, до якого відноситься тяговий двигун, який, власне, приводить в рух тролейбус. До цього обладнання також відносяться регулятори управління тягового двигуна, – розповів Олександр Присяжнюк, виконувач обов’язки начальника служби ремонту та технічного обслуговування рухомого складу ЧТУ. – На поломку електронної системи тролейбуса впливає дуже багато факторів, в тому числі погодні умови. Але ми маємо висококласних спеціалістів, які відмінно роблять свою роботу.