Афанасій Калиняк, лінійний слюсар ремонту рухомого складу на лінії.

#ЛюдиЧТУ Афанасій Калиняк, лінійний слюсар ремонту рухомого складу на лінії. А простіше кажучи, слюсар, який ремонтує тролейбуси не в цеху, а на виїзді. Ви, звісно, не раз бачили на вулицях міста старий чеський тролейбус з написом «Техдопомога». Саме на ньому слюсар виїжджає у місто, якщо той чи інший тролейбус зламався і не може далі їхати.

Афанасій Васильович працює у ЧТУ 33 роки. Спочатку 5 років був водієм тролейбуса, а відтоді і досі – лінійним слюсарем. Прийшов працювати у тролейбусне управління після закінчення курсів водія тролейбуса. Професію слюсаря освоїв фактично самотужки.

  • У ЧТУ є слюсарі, які ремонтують рухомий склад, тобто тролейбуси, тут, в цехах. А ми на виїзді, – розповідає Афанасій Калиняк. – Якщо на лініях простої, поломки, то ми виїжджаємо. По місту їздимо цілими днями. Я водій і слюсар одночасно. Якщо легка поломка, то намагаємося  зробити все можливе, щоб тролейбус  поїхав далі. А якщо не може, то робимо все можливе, щоб тролейбус сам заїхав сюди, в депо.  Якщо таки не виходить, то наша «Техдопомога» тягне тролейбус сюди і тут вже дивляться спеціалісти. Цей чеський тролейбус має більшу потужність потягнути і виїхати. Для перевезення пасажирів він вже не використовуються. Але в ЧТУ ще є чотири таких тролейбуси. Якщо ламається і не може сам їхати тролейбус «гармошка», то її тягне тягач, нам «гармошки» заважкі.

Тролейбус «Техдопомога» всередині оснащений всіма потрібними інструментами, в тому числі тут є залізний буксир.

  • Дощ, сніг,  болото, мороз, а ми весь час працюємо на вулиці, – додає Афанасій Васильович. – Не всі витримають таку роботу. А мені вона подобається. Особливо, коли все йде за таким планом: приїхав, пошукав, зробив і тролейбус поїхав далі.