Аби тролейбуси їхали вулицями П.Сагайдачного та Б. Хмельницького, не потрібно зводити окрему підстанцію.

Зробити вул. Університетську пішохідною – реально. Тролейбусам вистачить напруги, аби курсувати вул. Хмельницького і Сагайдачного.
Заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль у прямому ефірі на своїй сторінці у Фейсбуці озвучив, що у міськраді розглянуть можливість зміни маршруту тролейбусів №2 і №4 – через вул. Сагайдачного та вул. Хмельницького, з метою зробити частину вулиці Університетської пішохідною.
Дуже багато чернівчан позитивно сприйняли цю ідею. Люди також почали обговорювати, чи це технічно можливо, адже необхідно буде звести нову підстанцію. Фахівці ЧТУ ще три роки тому на прикладі вул. Сагайдачного побачили, що це можливо і зводити підстанцію немає необхідності. Отож, подаємо чернівчанам фахову інформацію, бо часто різні дописи і коментарі у соцмережах на таку і подібні теми базуються на суб’єктивних твердженнях і не завжди відповідають реальному стану речей.
✔️– Основна проблема, яка виникає при електропостачанні – це падіння напруги на найбільш віддаленій точці контактної мережі від підстанції, – пояснює Ілля Бойко, начальник служби енергозабезпечення ЧТУ. – Дійсно, коли розроблявся маршрут руху тролейбусів по вул. Сагайдачного і вул. Хмельницького, розмова про підстанцію велася. А у 2018 році, коли тролейбусне депо переїхало з пр. Незалежності на вул. Комунальників, виникли проблеми з виїздом тролейбусів №3 і 5 на свої маршрути. І тоді ми облаштували контактну мережу по вул. Сагайдачного, по якій зараз відбувається виїзд маршрутів № 3 і 5 на лінію. Отож, теорія теорією, а на практиці ми побачили наступне. Коли ця лінія по вул. Сагайдачного була побудована, то падіння напруги на кінці лінії виявлено не було. Тому, якщо облаштовуватиметься контактна мережа по вул. Б. Хмельницького, то завдяки саме таким інженерним рішенням можна буде обійтися без будівництва підстанції.
Також варто звернути увагу і на таке. Якщо буде прийнято рішення, що вул. Університетська стане пішохідною, тоді скоротиться довжина тролейбусної лінії, контактні мережі будуть демонтовані, що скоротить і відстані до крайніх точок. До того ж, будівництво підстанції в історичній частині міста, це складний процес.
✔️– Про будівництво підстанції йшлося б, якби треба було облаштувати новий окремий тролейбусний маршрут і збільшувався б рухомий склад. А так йдеться тільки про зміну маршруту і напрямок руху, – додає Ілля Бойко.
На зображенні може бути: одна або кілька осіб та на відкритому повітрі
7 359
Охоплено людей
829
Взаємодія

+3,2x higher

Distribution score
Просувати допис
38
4 коментарі
20 поширень
Подобається

Коментувати
Поширити